Powered By Blogger

onsdag 14 november 2012

Med ett par nysläppta Spira-plagg i provrummet

Farida cotton lace, white 999:-

Farida print, light grey 1299:- 

Jessi plain, rasberry 1299:- 

Jessi print, grey 1299:- 

Lolly long, grey 1799:- 

Lolly long, rasberry 1799:- 


Milla print, dark grey 1699:- 

Ja där var de ,Spira-plaggen som jag provade på Cirkus i Helsingborg tidigare idag. Samtliga är testade i storlek Small. Undrar ni något så är det bara att hojta i kommentarsfältet så ska jag försöka svara så gott jag kan. Något ni gillar och skulle kunna tänka er? Själv gillar jag några för många... :o) Tjing!

5 kommentarer:

  1. Jag tycker ju att allt var snyggt som f-n. Om jag skulle tänka på mig själv så gillar jag nog Milla print bäst......Kram!

    SvaraRadera
  2. Supersnygga grejer! Du klär baske mig (är det verkligen ett uttryck?) i allt :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nästan alla var fina. Otippat nog, gillar jag printsen bäst..Skumt! KLem och TACK

    SvaraRadera
  4. Jag gillar alla utan mönster i tyget, har visst blivit lite anti till det. Tack för fin provning.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Godmorgon!
    Ja, det var många som var fina, o som andra sagt du passar ju i med mesta! Även om jag under en längre tid valt enfärgade plagg tycker jag nu att de i print är klart finast!! Tänk vad man ändrar sig med tiden, fram o tillbaka, fniss. Fast bland dom enfärgade finns ju en utstickare som är grymt snygg, den sista!
    Fick något följa med hem eller har du lagt i önskelistan??! Nästan farligt o prova o se hur de känns på, gillar man något är det ju svårt att släppa sedan..
    Ha en bra torsdag!!
    Kram

    SvaraRadera