Powered By Blogger

onsdag 14 november 2012

Dagens - som befinner sig i en uppryckningsprocedur

Det är bara att inse och erkänna; att jag befinner mig på botten av en gigantisk svacka just nu. Har inget upplyftande eller kul att komma med så därför är det lika bra att hålla käften. Fast en dagens stass kan jag ju trots allt visa. För det blev en sån idag, i försök att rycka upp mig och knalla på stan. Som en vanlig människa.


Kofta- Odd Molly Egotrip short wrap cardigan, silky pink, bomullslinne - Odd Molly rib jersey tank, almost black, svarta jeans - Please, pjux - Jeffrey Campbell Brit 2.

Och att befinna sig ute på stan innebär att se butiker. Som har provrum. Så i ett försök att optimera uppryckningsproceduren blev det även en liten provning. Av de senaste plaggen från Spira. Som dimper in här lite senare idag. Tjing till dess!

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Och då var det ju en himla tur att du valde just den koftan med just den färgen som gör dig glad. <3

    Här blev jag väckt av ett vidunder till gatusopningsmaskin, så gäääsp.
    Jobba inatt också, sen blir det lite ledigt.

    SvaraRadera
  2. Hej, fin tröja:) hoppas att du känner dig bättre snart. Kramar ifrån mig

    SvaraRadera
  3. Vad stark du är, orkar ge dig ut på provrunda!! (dessutom i vanliga kläder..som jag knappt minns att de finns, haha!) Du är supersnygg i koftan o de svarta till, passar dig urfint!
    Spännande o se vad du provar sedan!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du är superfin i den tröjan. I morgon ska vi prata i kapp lite hoppas jag. Kramis

    SvaraRadera
  5. Spiraprovning, det låter intressant! :) KLem

    SvaraRadera
  6. Många kramar och vill du prata finns jag i luren. :-) behändigt.
    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  7. Så snygg koftan och du är ihop!
    Kram

    SvaraRadera