Powered By Blogger

lördag 17 november 2012

Från önskelista till en plats i min väska

Onödig absolut! Men alldeles oemotståndligt skitsöt så därför är en pryttel nu avförd från önskelistan och befinner sig istället på språng i min väska. På språng till tåg, för att därefter landa i ytterligare en annan del av Skåne. Där det väntar tjejmiddag och finfinaste sällskapet. Ibland är det inte alls jobbigt att vara jag... Kram från mig och mitt nyshopsade resesällskap:


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Åh! Det blev den lilla ulltussen till sist!
    Ha en superbra kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh dessa djur är ju helt underbara=))))
    Köpte en stor häst för ett tag sedan som min man undrade om det var något till barbie *fniss*
    Hoppas att du får en riktigt mysig kväll;-))))

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  3. Så söt! Är det Affaris ren? Kram!
    Anna S

    SvaraRadera
  4. Himla söt! Det är klart att den skulle följa med hem :-)
    Kram

    SvaraRadera