Powered By Blogger

fredag 16 november 2012

Nerslag hos en plågad på besök i loppisbordell

Anländer denna eftermiddag till House of pain och möts av denna syn…



… kamrat Rosen i värsta krumelurställningen utsätts för tortyr. Eller om det var att hon hyste viss oro inför vad dessa gossar skulle kunna ta sig för...



... grekmaffia skojar man inte med nämligen. Har jag hört i alla fall. 


Men Rosen är cool, satt kvar lugnt och sansat. Runt 3,5 timmar senare kunde hon därmed skåda det färdiga resultatet på sin rygg: 



Hon var sjukt söt med spegeln framför spegeln. Och rätt glad. 


Färgerna för dagen, som numera pryder draken: vitt, gult, orange, rött, magenta. Ifall ni undrar... Och ifall ni klurar på hur det ser ut i den där studion egentligen, kanske tycker ni att det verkar andas loppisbordell om hela skiten, och i så fall...  



... har ni ju helt rätt. Och i fall ni tycker att den här texten är patetiskt töntig så har ni också rätt. Fast det bjuder min mentalt sönderstressade hjärna på. Tjing!

4 kommentarer:

  1. Fan vad snygg Draken blev!!!! Och fan vad sugen jag blev på att gadda mig igen!
    Loppisbordell var ett nytt ord;) Ser ut som om det finns mycket roliga saker där, inkl grekmaffia;) Kram från en som önskade sig sovmorgon men fick gå upp kl 6........

    SvaraRadera
  2. Jättefin drake, och 2012 som är drakens år:)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är ombonat och varmt i studion; man känner sig helt enkelt omhändertagen och i trygga händer.
    Nån chans på en tid före jul? =)

    SvaraRadera
  4. Jag är så sjukt nöjd så det finns bara inte!!! Dessutom jäkligt glad över att du dök upp och distraherade mig lite :)) Jag tycker om loppisbordellen och känner som Helen - varmt och mysigt där nere.
    KRAM

    SvaraRadera