Powered By Blogger

lördag 10 november 2012

Dagens – medan resten får stå på vänt

Mr Make är på slutfinishen med kvällsmaten, finmiddag, efter ett för oss sprillans nytt recept, och som doftar hur galet gott som helst. Jag har knappt hunnit börjat bena upp i bildskörden. Och alldeles snart är det Så mycket bättre. Därför placerar jag bildrapporten från dagens dejt med snyggbruttorna på vänt. Och mini-Mollyprovningen också. På vänt till kanske senare ikväll. Eller kanske till det blivit morgondag… får väl se hur länge ögonlocken orkar hålla sig i upprätt läge denna kväll. Men en dagens får ni dras med nu i alla fall:


Linne – Odd Molly Ooh slip tank, almost black, kavaj - Forever 21 Zippered blazer, black, svarta jeans – Please, bälte – Cowboybelts, svarta pjux – Jeffrey Campbell Brit 2, handledsvärmare – Odd Molly Aguarana sleeve warmer, dark grey, döskallehalsband – Rock by Sweden.

En improviserad stass som jag dock tror får mvg, eller åtminstone vg för jag trivdes mucho bra i den… Hoppas ni har en bra kväll därute. Kärlek & Respekt!

7 kommentarer:

  1. Ja den stassen var tjusig!
    Tack för idag. Vi får bena ut livet en annan dag tycker jag. =)

    SvaraRadera
  2. Japp stassen får MVG! Jag pulvrar sedan en vecka tillbaka och ska börja äta lite försiktigt på onsdag - vill ju inte svimma i stolen på fredan :D Sen ser jag så klart jättemycket fram emot lördagskvällen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt! MVG+ från mig! Kram

    SvaraRadera
  4. Tack som fan! Ni gör mig glad! :o) Kram!

    SvaraRadera