Powered By Blogger

lördag 17 november 2012

Dagens och jag kan trots allt gå

Ibland är det jäkligt jobbigt att vara jag. Som när det snubblas över en katt och landas på en hundleksak som fixar så knäet går lite smått åt helsefyr och det blir byebye PT-grupp för den här veckan. Eller som när det ska diskas och finvinglaset glider ur handen och kraschlandar i tusen bitar på golvet, eller när det ska köpas tågbiljett och namnet på slutdestinationen är totalt utraderat ur skallen. Till exempel. Fast jag kan trots allt gå, jag har fler vinglas om än inte i samma finhetsklass, och jag chansade på en destination som troligen är rätt, det känns rätt i alla fall... Och så har jag rätt fina Mollysar på mig, om jag får säga det själv...


Ooh slip tank, almost black och nya Egotrip short wrap cardigan i silky pink. Och självklart Pleasejeans och lite andra väl beprövade pryttlar till det. Nu börjar tåget jag sitter på närma sig halvstoppsdestination så peace out för nu. Och Take care!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer: