Powered By Blogger

torsdag 22 november 2012

Dagens - som försöker ställa in lagomläge


Nya favoritkoftan på kroppen och med hopp innanför knoppen. Upp och ner. Idag, just nu i alla fall, är det plusläge, ett som jag försöker hissa ner och ställa in på lagomnivå. För jag har en tendens att speeda upp till 10.000 meters höjd när jag blir exalterad, tror, hoppas... och det är dumt för fallet blir högt och gör fasligt ont. Så lagomläge. Om jag bara lyckas hitta den knappen... Fortsättning följer... Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Det är väl bara mänskligt att hoppas så mycket att hjärtat gör frivolter där inne i kroppen och att sedan bli förtvivlad när det inte går vägen. Inget konstigt alls tänker jag.
    Allt gott till dig och kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Du är superfin i koftan! Ångrar mig (som vanligt) att jag sålde min... Hoppas allt går bra! Kramar

    SvaraRadera
  3. det ser rigtig fint ud :)
    Hilsen Tina

    SvaraRadera