Powered By Blogger

torsdag 1 november 2012

Första vårsläppet finns nu att skåda på bild

Helena tipsade och jag som tyckte att det var ett alldeles ypperligt tips skickar härmed det vidare. Att Odd Molly nu har släppt de första bilderna från vårens kollektion på sin hemsida, SS1, finns att megaspana HÄR
Vilket jag tänker ägna en stund av kvällen åt. För att en dag, troligen ganska snart, terrorisera er med någonslags lista på mina personliga favoriter. Vid en första snabbtitt ligger den här nedanför spontant bra till för den listan... Tjing!

11 kommentarer:

  1. Tack för länkning :-)
    Jag sitter och bläddrar fram och tillbaka mellan bilderna. Ojoj, vad mycket fint. Våren är min tid :-) Det ska bli kul att se på din lista. Jag får fila på min ett tag till... Kram

    SvaraRadera
  2. Ja i vår kommer mycket fint! Är riktigt sugen på några fina plagg . Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Ja nu blev vi upptagna!!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Hmm..vet inte vad jag skall säga ärligt! Några plagg intressanta men i största allmänhet stor besvikelse igen! Tröjor som är så fina men fortfarande bara gjorda för korta personer...kan hända åsikten ändras! Har ju hänt förr..
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fy fasen vad snygg den tröjan är. Största ha- begäret på bra länge! Klem och jag är nu putt för det blev bara lika.... :(

    SvaraRadera
  6. Jag är väl tråkig då för känner bara same shit different day liksom.
    Och menar de allvar med hårtofsarna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu när jag sovit så tillägger jag att det *kan* ju vara så att det som vanligt är produktbilderna som är så oinspirerande och att nåt blir begärligt när det hamnar på bild på vanligt folk. =)

      Radera
  7. Jävlar anamma vad mycket fint! Och då har jag bara ögnat lite snabbt! Hur ska vi ha råd? Ta ett varv med lackväskan kanske;) Kram!

    SvaraRadera
  8. Mycket snyggt, men de flesta av mina favoriter kommer nog i ett senare släpp:)
    kram

    SvaraRadera
  9. Lite blandade skurar i tyckandet. Kul! Kram på er!

    SvaraRadera