Powered By Blogger

fredag 30 november 2012

Så kan man ju inte ha det

Rensar bilder i mobilen och springer på en hel hop med bortglömt julspan från gårdagens stadstur med Sanna. Och så kan man ju inte ha det, att bara kasta bort julpryttelbilder helt osedda så därför dumpar jag in dem här innan de faller offer för deleteknappen Med start på de jag okynnesknäppte i prylshopen Granit:





Resten, från en tokbelamrad butik får ni sukta efter en stund till. För nu ska jag fixa till ett annat inlägg, ett med ännu två saker som kan bli era om ni vill... Kram!

4 kommentarer:

  1. Såg du vad ljusen kostade? Var det doftljus eller vanliga?
    Kram från Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser att Flippis redan svarat här under men jag måste modifieras henne lite för ljusen på sista bilden kostar 49:- styck, de är inte doftljus men det finns sådana också lite mindre och där har Flippis full pott med att de kostar 39:- och finns i vanlij och kanel. Kram!

      Radera
  2. Gillar en hel del på Granit i år, men saknar "mina" julkulor.. de mjölkfärgade. :( Klemis

    Jag kan hjälpa till med att ljusen nog kostar 30:- och de är vanliga. Det finns doftljus för 40:- Kanel eller vanilj.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tittade efter sådana eftersom du pratat om dem, de mjölkfärgade men hittade inga jag heller :o( Mina favvisar är kanske inte helt oväntat de svarta med peacemärke. Kram!

      Radera