Powered By Blogger

lördag 24 november 2012

Om att ha en firardag - del 1

Tack som fan för era kommentarer i förra inlägget!!! Allt med skolan blev klart igårkväll men det är först nu som det börjar sjunka in, faktumet att jag har en tid att passa på måndag, ett ställe att gå till, något som känns riktigt kul, meningsfullt, människor omkring mig. Tillhörighet! Tjohoo! Så detta är som sagt en firardag! Och som också redan sagt inledde jag den med träning. PT-grupp.


Tabata. Som är intervallträning. Idag bland annat med vikter på stång. Tufft! Men megaskoj! Följt av finfrukost och prat. Det har gått superbra för några av mina PT-gruppkompisar. De har nått finfina resultat på lite olika plan. Superskoj! Själv har jag spårat ur ganska kraftigt på träningsplanet men klurar lite på revansch framöver. Men idag är en firardag... Så fortsättning följer på det temat under dagen. Peace out & Take care därute!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Underbart! Vad roligt! är jätteglad för din skull. Ha det så kul med firandet! Kram

    SvaraRadera
  2. Jättegrattis, så glad för din skull! Ha en riktit fin helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt med träning igång igen!
    Så fort halsfluss och Kåvepenin är över ska jag också. =)

    SvaraRadera