Powered By Blogger

söndag 25 november 2012

Något som väckte en hel del bryderier

Om man råkar vakna klockan 04 och inte kan somna om så kan man ju alltid roa sig med att gå igenom bilder i sin mobiltelefon. Vilket jag gjorde nyss och hittade några från min utflykt i Höganäs i förrgår. Några som jag glömt bort, skumt nog eftersom det som blev dokumenterat väckte en hel hop med bryderier i min skalle.



Äpple på träden i slutet av november... Maskätna och ganska skabbiga men ändå. Äpplen! Nu!... Är inte det väldigt märkligt och snedvridet?... Tjing och Take care!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Vinteräpplen kallas de :) Ser rätt häftigt ut när det är proppfullt med äpplen på de kala grenarna. Kram

    SvaraRadera
  2. Vi har en granne med samma fenomen i sitt äppelträd. Ser lite skumt ut! Kram!

    SvaraRadera
  3. Vårt lilla äppelträd ser också ut så: Alla löven borta men äpplena fina. Fåglarna är glada och jag tycker det liknar paketträdet i Malmö. =)

    SvaraRadera