Powered By Blogger

fredag 16 november 2012

Dagens - som har en Ros att titta till

Jag skulle bara... men lyckades visst snurra in mig ganska hårt i städträsket. Och vips var det mörkt ute och det känns som natt och som jag missat... Men än finns det tid, så jag rusar iväg på stört, har ju en Ros att titta till, så hon inte blir totalt sönderplågad i tatueringsstudion... Vilket jag gör iklädd denna hopslafsade stass:


Innehållsförteckning över da stass: Spetströja i chalk – Bella från Indiska, vit underklänning – Spira, kavaj - Forever 21 Zippered blazer, black, batikmönstrade jeans i vitt och grått – Gina Tricot, svart sjal – stenåldersgammal från HM, halsband – ett by Maria, ett by Pernilla (med bloggen Pärlan), handledsvärmare - Aguarana sleeve warmer, dark grey, svarta pjux – Jeffrey Campbell Brit 2. Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Lækkert miks du har på, hvad er det for nogle leggings ?
    Hilsen Tina

    SvaraRadera