Powered By Blogger

lördag 24 november 2012

Jag är Megaglad & det blir kanske ni också...

... eller åtminstone litelite glada, eftersom ni från nu och i alla fall ett hyfsat bra tag framöver slipper mina suck och stön, gnäll, bitterhet och fetdeppande över att behöva vara loserstämplad arbetslös. För från måndag ändrar jag min status!


Då stämplar jag in på en utbildning inom ett område som är nytt för mig, som jag försökt forcera mig in på utan att lyckas på grund av noll erfarenhet just med det. Inget märkvärdigt flashyrke men något jag verkligen vill! Jag vill jobba i butik eller reception. Från måndag är jag skolelev med sådana ämnen på schemat! Shit vad det ska firas här idag! Börjar med något riktigt fetförträngt, ett träningspass. Dags för PT-grupp. Fortsättning följer, om jag mot all förmodan överlever det... Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

15 kommentarer:

  1. Vad kul! Finns det utbildningar för det? Skulle också vilja byta bana, men har man inte kassakoll är det ju hopplöst.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaa! Weee grattis. Galet nyfiken på vad det är för utbildning klart. Får boka in en dag då vi ses helt enkelt fast det verkar svårt. Ska den som ger sig! Kramis och grattis igen :)

    SvaraRadera
  3. Härligt!

    Grattis! Håller tummarna för att det vänder nu!
    kram kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Största grattiset till dig, all lycka till och det är ju hur bra som helst att byta bana så där i livet om det fungerar.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  5. Åh vad kul!!!! Blir så jävla glad för din skull! Grattis utav bara h-vete! Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis vad roligt!
    Skönt att du får göra det du vill; allting blir så mycket skojigare då.
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  7. JÄTTEGRATTIS. Ska bli spännande att höra hur det går för dig framöver med utbildningen.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  8. GRATTIS!! Vad glad jag blir för din skuld Josanne!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Yay och Supergrattis!
    Jag blev också glad sÅklart.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Grattis! Så kul för dig! Och spännande med en helt ny bana :-)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Åååååå så mycket grattis! Glad för din skull!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Stoooort GRATTIS! Vad kul! Jätteglad för din skull...nu ska du se att det blir lite ljusare :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  13. Så kul, grattis! så spännande att testa något nytt!
    Kramar

    SvaraRadera