Powered By Blogger

torsdag 29 november 2012

De där livsfarliga mailen...

... som dimper in i parti och minut, de som redan i ämnesraden skvallrar om rabatterad konsumtion, de jag allra oftast raderar på direkten. För att undkomma all form av frestelser. Men ibland är fingrarna snabbare än hjärnan. Och självklart uppenbarar det sig då något alldeles oemotståndligt underbart... Kanske något som redan blivit provat, och kärleksstämplat. Som i helgen... Råkade läsa, råkade klicka... Vilket gör att jag kunde hoppa på bussen i morse med en nykomling runt halsen och ner över frampartiet... Låter ju helflängt men här är en liten bit av den:


Vill ni ge er på någonslags gissning vad det är så är det helt okej... ;-) Tjing på er!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Lätt hänt, även om jag brukar ha samma strategi och radera. =)
    Trillade dit på klänningen jag provade på träffen - fast visst ja den såg ju inte du. Då får du gissa. ;)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas få se vad det är i em! :) Ha en bra dag! Kramis

    SvaraRadera
  3. Så det kan bli.. Inte en susning men gissar ändå! Feeling poncho i svart..?! Den har ju tofsar åt det hållet, tror jag är bäst att tillägga.
    Kram

    SvaraRadera