Powered By Blogger

torsdag 4 oktober 2012

Dagens – av en enda, men väldigt viktig anledning


Skinnjacka i powder – Odd Molly, sjal – Odd Molly Firestorm triangular scarf, lite indigo, vit munkjacka – Better Bodies, jeans – Please.

Iklädd denna jag-mår-inte-bra-och-orkar-därför-inte-svida-upp-mig-bättre-än-så-här-stass har jag nyss knatat genom lilla staden. Av en enda, men väldigt viktig anledning. För jag var ju såklart tvungen att bege mig till Ica för att hämta ut paketet som anlände dit idag. Paketet med Nylon parker coat, almost black. Ska den passa? Det är dagens stora och otroligt nervösladdade fråga. Som jag ska bena upp i på stört. Så varför min dagensbild är tagen i ett provrum håller jag på till efter jackprovningen. Ni får gärna hålla tummarna så länge om ni vill… :) Tjing!

5 kommentarer:

  1. Nyfiken på om den passar dig för annars har jag en kompis som nog skulle vilja köpa den av dig. K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul för mig kanske lite trist för din kompis men den passade. Fast om hon vill ha en så säg åt henne att kolla Tradera, har sett den ganska ofta där på sistone. Kram!

      Radera
  2. Jodå, självklart! Tummarna börjar ock värka..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bugar! Och ber om ursäkt att du fick hålla dem så länge... sorry... :o) Kram!

      Radera
  3. Hoppas du mår lite bättre idag. Inte kul att vara krasslig.

    Hoppas jackan passar perfekt :)

    Ha en supermysig helg

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera