Powered By Blogger

måndag 29 oktober 2012

Glömde allt, utom nykomlingen som dök upp idag

Med god vilja och en sjujäkla massa positivitet, och det var ju min plan att vara tant uppåt den här veckan (eller i alla fall så länge det funkar… och en fjuttig dag ska jag vill kunna fixa det i alla fall…) så är nog förkylningen så sakteliga på väg åt tillbakagångshållet. I alla fall lite. Bra där. 
Men istället har en förvirring, ovanlig kraftig till och med för att vara mig, satt in. För inte nog med att jag glömde telefonen hemma under båda vovvenaderna jag varit ute på idag, och därmed alltså inte kunde ta en enda bild,så förlorade jag även ur minnet att det dagligen brukar tas dagensstassbilder här. Fast! Lite dokumenterat har det ändå blivit. Oskarpa, lysrörsgula och jävliga. Men jag vill ändå visa, nykomlingen. Som landade hos mig idag. Rebiya blouse, mid indigo:



Som alltså är en sample då denna aldrig gick i produktion. Jävligt korkat… Tjing!

6 kommentarer:

  1. Snygg, klär dig jättebra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jävligt korkat var ordet! Den är sjukt snygg! Det är bara att gratulera till kapet! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, det var ju verkligen korkat! Supersnygg!

    SvaraRadera
  4. Ja, helt rätt. Korkat var det.
    Skitsnygg på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ojoj, så snygg! Klär dig perfekt :-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack som fan brudar! Gillade den en hel massa men blev osäker när jag såg mig i den på bilderna här... Kram!

    SvaraRadera