Powered By Blogger

torsdag 11 oktober 2012

Spiraprovning – 6 gånger olika nyanser av grå blusar

Alla blusarna är grå, oavsett hur det än ser ut på mina bilder, hade lite knas med att få rätt på färgerna. Samtliga är provade i storlek Small, de är alla lite längre baktill, vilket jag såklart inte heller fick till på ett korrekt sätt… och de har diskreta och sparsmakade men fina detaljer. Får bli en kompletterande detaljplåtning en annan dag… 
Jag kastar ut bilderna utan någonslags beskrivning om plaggen så får ni istället fråga om ni undrar något. Okej? Då kör vi:


Elin cotton, light grey 999:-  


Emelie print, grey/ dark grey 1299:-


Fanny cotton silk, dark grey 1099:-


Farida cotton lace, light grey 999:- 


Lolly long, dark grey 899:-


Lolly short, light grey 899:- 

Jag gillade hälften, varav en blev en stark favorit på önskelistan. Vad tycker ni? Hiss eller diss? Någon favorit?... Just det: jag provade på Cirkus i Helsingborg. Tjing!

7 kommentarer:

  1. Åh, lolly short! Superfin och den skulle jag klippt till på. Lätt :) Klem

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte det mesta var hiss, men bäst var första och sista.

    SvaraRadera
  3. Emelie pint tycker jag var snyggast men ingen var "ful" heller.
    Fin provning, tack
    Kram

    SvaraRadera
  4. Lolly och elin blev mina favoriter, supersnygga!
    Tack för provningen..
    Kram

    SvaraRadera
  5. Elin cotton och Lolly long tycker jag var allra snyggast :-D

    SvaraRadera
  6. Tack! Superkul att läsa vad ni tycker, lite småspridda skurar. Min favorit är Lolly short, följt av Elin cotton. Lolly long var inte fel den heller. Det var ingen av dem men jag har lite svårt för vida saker på mig själv, på andra kan det däremot vara supersnyggt... Kram på er!

    SvaraRadera
  7. Fina allihop men första och sista var ett strå vassare :) Kram

    SvaraRadera