Powered By Blogger

onsdag 3 oktober 2012

Onsdag by Instagram - kort nerslag i sjukstugan



Mycket mer action än såhär har det inte varit för mig denna dag. Jag har haft en del huvudvärk på sista tiden. Igårkväll slog den till igen, fast då jäkligare än någonsin. Och inte funkade den att sova bort heller för han var fortfarande kvar inuti min skalle i morse, han den där lille tondöve tokgubben som går loss på det fetaste trumset världen någonsin skådat. Bankar trumpinnar av metall mot skallbenet, stenhårt och utan lunchpaus eller kafferast. Nädå, samma frenesi timme efter timme… Jag är mer än lovligt trött på honom nu. Och hoppas han tröttnar på mig också. Att han har gett sig av när jag vaknar imorgon… Tjing!

4 kommentarer:

  1. Ja, krya på dig, det är ju inte kul alls det där. Klem

    SvaraRadera
  2. Usch. Vem fan kom på att man kan få ha ont i huvudet??? Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera