Powered By Blogger

söndag 7 oktober 2012

Lördag by Instagram – på kalas









Ja det finns väl inte så mycket att säga egentligen, för hur sunkiga de än må vara så säger bilderna det jag ville få fram. Att jag försökte mota bort huvudvärken med frukt, utan resultat, däremot visade sig twistpåsen vara lösningen och med en skalle utan bank, för första gången på en hel hop av dagar, for vi så på kalas. Svärfars 60-årskalas. Som var en riktigt lyckad tillställning med trevligt folk och godaste maten. Fast det där vet ni ju redan så för att undvika upprepningar lämnar jag det utan fler kommentarer än så. Okej?... Lite segstartat här idag men det ska nog bli i alla fall lite aktiv söndag av den här dagen också, vad det lider… Take care därute. Kram på er!

6 kommentarer:

  1. Jag dreglade redan i gör över matbilderna på Instagram! Verkar som svärfar blev ordentligt firad och den där gamla pinuppeaffischen gillar jag som fan! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, ser supergott ut och kalas är väl aldrig fel? Hoppas dagen är till belåtenhet, här är ganska ok i soffan. Klem

    SvaraRadera
  3. Såg ju helmumsigt ut! nu ska jag på kalas och hoppas på detsamma!
    kram

    SvaraRadera
  4. Mums, vad mycket god mat! Härligt med kalas, där det bullas upp med en massa gott :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fina bilder och maten ser ju supergoooood ut.
    kramar <3

    SvaraRadera
  6. Känns som du lyckades fånga de flesta vinklar på kalajset ;) En fika snart tycker jag vore på sin plats minsann..!

    SvaraRadera