Powered By Blogger

fredag 26 oktober 2012

Om det helt enkelt är de som får mig på fall

Vaknade vid 7 i morse och kände mig galet pigg, ovanligt alert, så jag borde ju anat redan där... för jag vaknar aldrig med ett tjohej på läpparna, jag vaknar som en sengångare som behöver koffein för att kickas igång... Nu var det tjohej ända ut i fingerspetsarna redan från det att lgonlocken slogs upp, så projekt julstädning gick loss på ännu ett överbelamrat köksskåp.
Började gå loss, för som om en 250-kilosbomb bränt av blixtrade plötsligt yrsel, huvudvärk och halsontet från helvetet till. Back to bed. Där jag nu ligger och ömsom tycker extremt synd om mig själv, och ömsom funderar över om det helt enkelt kan vara så att jag är gravt allergisk mot svulstiga städoperationer... Om det helt enkelt är de som får mig på fall. Kanske... Och eftersom intresseklubben börjar få en hel massa att anteckna så blir det Tjing för nu!... Take care därute!


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Stacko dig...<3
    Hoppas det lättar under dagen och äter du ordentligt frågar mamma här? Och dricker vatten?
    Idag är jag lite mammig så jag låtsas att jag flyger iväg nordväst och hälsar på dig och kokar te....:)
    Kramar och slå gärna en pling om du har lust

    SvaraRadera
  2. Stackars dig!! Förmodligen en grav allergi mot storstädning ala jul.. Friska på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Kram

    SvaraRadera