Powered By Blogger

tisdag 9 oktober 2012

Pausen som blev färgpepp istället

Fick en släng av Instagramtrötthet så jag tänkte hålla paus på den fronten ett litet tag. Men så hittade jag ett par bilder jag råkade knäppa under shoppingturen på grönsakstorget igår, fick en färgpepp och kunde inte låta bli att Instagramma dem. I alla fall. Inte hålla mig borta från att göra min väl beprövade variant (låter bättre än att ta till uttjatade…) collage av dem och självklart; dumpa av dem här. 





I fall någon annan kanske också blir lite pepp av färg i hösthelvetet… Tjing på er!

3 kommentarer:

  1. TACK - jag behövde verkligen FÄRG idag..orkade inte ge mig ut på torget själv dock då jag är sjukskriven och förväntas ligga i sängen..pillar kläder och blir matt för allt jag gör vid ´minstra ansträngning - MEN jag fick SE vad där fanns ändå - TACK Josanne!//Tusenkramar Sanna

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder och ljuvliga färger en grå dag som idag.

    SvaraRadera
  3. Tack för färgboosten! Härliga bilder :) Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera