Powered By Blogger

tisdag 2 oktober 2012

En in (som kanske passar...) & en till salu

Sådärja, då var min överlevnad i den stundande istiden säkrad. Hoppas jag… Har nämligen precis fört över pengar till en trevlig tjej för en sådan här snygging:


Odd Molly Nylon parker coat, almost black. I storlek 1 så det är där ordet hoppas kommer in i bilden. För jag har ju faktiskt inte den blekaste aning om en 1:a verkligen passar… Kanske borde ha kollat med er först, hur de är i storlek… Hmmm... För det enda jag egentligen vet är att mina 3:or i den äldre varianten i tyg är överdimensionerade för mig nu. Och så kan man ju i I-landsproblemens namn inte ha det... Så! Är det någon som är intresserad av att köpa den här… 


… i tyg som sagt. Mörkgrå, med knytband under bysten, använd men i fint skick och alltså i storlek 3, så hojta med ett bud på vad ni skulle kunna tänkas betala för den. I kommentarsfältet här eller på min mail oddjosanne@gmail.com. Tjing!

1 kommentar:

  1. hej vännen, tror inte din mejl funkar? om du vill ha please jeansen i XXS, så mejla mig. Kram från din dealer

    SvaraRadera