Powered By Blogger

torsdag 25 oktober 2012

Nykomlingen som dras med två tveksamheter

Jag försökte mig på det för en himla massa år sedan. Men den gången klickade det aldrig riktigt som jag hade önskat. Inte alls om jag ska vara ärlig... Så därför var det lite av ett vågspel när jag hux flux fick för mig att jag vill ha en svart kavaj. Och väldigt snart därpå, som i innan jag hann tänka efter ett skvatt, föll för en på Tradera som jag ninjade hem. Och nu är den här... Och ser ut på följande sätt:



Ja skitbilder jag vet, lysrör är ingen jättepolare med min Iphone… Och ja kavaj med en guldig dragkedja strax nedanför midjeområdet. Vilket jag tyckte kunde vara en smula annorlunda, kanske till och med lite coolt. Liksom... Men nu vet jag inte riktigt. Vad säger ni? Och inte nog med min tveksamhet på den fronten, jag blev plötsligt även megaosäker på vad jag ska ha under… Så att det blir just lite coolt som jag är ute efter. För klassiskt och strikt är inte riktigt jag… Hade tänkt mig så här med ett enkelt linne under men känns inte det lite väl trist?... Hilfe, hilfe… Någon som kan hjälpa tanten här?... Ha en bra kväll därute. Kram!

3 kommentarer:

  1. Jag säger JA. Snygg med ett enkelt vitt eller svart linne under och jeans till.

    Du passar svinbra i såna där coola kläder (något jag tyvärr inte gör)

    kram

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte den var cool. Behåll! Du kan säkert ha både det ena och det andra under!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack som fan! Den får stanna och kännas in lite bättre och i fler kombosar. Kram!

    SvaraRadera