Powered By Blogger

tisdag 23 oktober 2012

Visst förtjänar en pissig dag att få revansch på sluttampen?

Ett lyckligt slut liksom… Det var i alla fall vad jag fick för mig igårkväll. För om inget annat är det något att skylla på då jag visst ”råkade” klicka hem denna…

Odd Molly Rebiya blouse, mid indigo

… som inte gick i produktion. Och därmed är denna en sample (som jag fick för en galet billig peng). Stentrist nog inte gick i produktion eftersom jag vet en dam som dregglade ganska friskt över den i Stockholm i våras. Och som satte den högt på sin önskelista. Hade vi haft samma storlek så hade jag gett den till henne… Nu har vi dumt nog inte det.
Men hur var det nu med att den här, och övriga plagg i Rebiya-serien aldrig blev verklighet? Något med kvaliteten, eller är jag ute och cyklar?... Är jag inte det så lär jag ju bli varse det när den anländer. Så fortsättning lär troligast följa… Tjing!

4 kommentarer:

  1. Snyggt kap! Har noll koll på Rebaiya!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oh maj god! Den fina...... Det är bara att gratulera! Du lär rocka skiten ur Rebiya:) kram

    SvaraRadera
  3. Uh, den havde jeg osse ønsket mig, Den er så fin. Det var pga. silken- der var noget galt, så derfor gik den ikke i produktion.

    Mvh
    Karin

    SvaraRadera
  4. Glad att jag hann norpa den och det ska bli kul att se den irl. Även om jag gjorde det i Stockholm i våras men det var ju ett tag sedan. Kram!

    SvaraRadera