Powered By Blogger

torsdag 4 oktober 2012

Den stora frågan var om den skulle passa…

… Odd Molly Nylon parker coat, almost black i storlek 1. Svaret kommer här:


Tjoho! Det gjorde den. Passade! Utan några som helst problem alls faktiskt. Och den är dessutom i så kanonfint skick att den ser sprillans ny ut. Tusen Tack snälla S för jag fick köpa den av dig! Inte för att huvudvärken flydde kosan för det men humöret flög ändå upp ett stort antal grader mot plus. Så det där med att man inte kan shoppa sig lycklig är bara skitsnack… så ni vet ;o) Kram!

11 kommentarer:

  1. Grattis!!!
    Glädjs med dig!
    Kram (be aldrig om ursäkt i onödan...)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att den passade:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snygg! Jag gillar med att shoppa mig lycklig :-)
    Hoppas du kryar på dig! Kram

    SvaraRadera
  4. Såklart kan man shopsa sig lycklig. jag är superlycklig över min temugg t ex. Stort Grattis! Klem

    SvaraRadera
  5. Helt perfekt på dig:) Du är nog inte riktigt medveten om hur nätt du är<3
    Klart det kan göra en lycklig ( elelr i alal fall må lite bättre)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Skitfin! Väntar på min röda än, hoppas den kommer i morgon.....Kram

    SvaraRadera
  7. Tack!!! Vad gulliga ni är! Jag är superglad för den, älskar ju modellen och kul med en ny färg. Ny som i att jag inte haft den i svart tidigare. Ska bli kul att se din röda Linda, var lite inne på rött ett tag jag också. Hoppas du får den imorgon. KRAM på er allihop!

    SvaraRadera
  8. Kul att du fick tag på en! Och snygg så klart i den!
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Vintern räddad! Skönt det.

    SvaraRadera
  10. Gott att den blev din och att den passade :-) ångrar bittert att jag sålde min gröna :-(
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  11. Japp vintern räddad! Och dumt att du sålde din Peggy... :o( Jag har supersvårt att hitta bra jackor, denna modell är klart den bästa ever, sa jag och strödde salt i såren... sorry... Kram på er!

    SvaraRadera