Powered By Blogger

tisdag 9 oktober 2012

Dagens färgfattiga som har plockat hem en kulörstark


Svart blus - Odd Molly Truelove blouse, guldsjal - Odd Molly Cascais, svarta jeans - Please, bälte - Cowboybelt

Om min stass of today saknar tillstymmelse till färg så är det raka motsatsen med Mollyn i paketet jag nyss var och hämtade. Stångade mig genom storm, försökte ducka för regnkaskaderna som kom från alla håll. Traskade på trots de kyliga ilarna som trängde sig in genom jeansen... Den allra första riktigt megaruggiga dagen med höst på schemat. Så den kom i helt rättan tid, denna:


Sechura triangular knit scarf, multi. Den jag kallar Cascais vinterkusin, den jag stått på väntelista för hos DeepFling. Länge. Den som ska få sätta färg på årstiden från helvetet... Med start idag. För nu ska jag ut och brottas med hösten en rond till... Take care därute! Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Perfekt, jag är också helt klädd i svart, passar vädret..VISA KUDDEN!!! Klemis

    SvaraRadera
  2. Sjalen är ju störtläcker! Och så håller jag med Flipfloppan, visa kudden för bövelen! Kram

    SvaraRadera
  3. Men brudar... hålla på att hetsa en arbetslös slöfock så där... ;o)

    SvaraRadera