Powered By Blogger

måndag 15 oktober 2012

Denna eller en ny, vilken hade ni helst läst?

En sak som har blivit jäkligt viktig i mitt liv är träning. Och därför mår jag såväl fysikt som mentalt lite ruckigt just nu eftersom jag har tacklat av rejält på träningsfronten de senaste tre fyra veckorna… Slöhet och depp, grym huvudvärk och orkeslöshet är skälen till det. Dåliga skäl. Inte okej. Så! Dags att ändra på det. Att börja spendera mer tid på gymet igen, och sätta upp någonslags mål, klura ihop någonslags utmaning, för att det är kul. Och funkar för mig. Med lite nytt på schemat också, lite annat än bara de vanliga passen. Drar igång en sak på den linjen imorgonkväll. Kan berätta mer om det ifall ni vill veta…


Så! Det innebär att jag kommer att vilja skriva mer om träning också. Men! Eftersom det här är en lullig dagboksblogg så kanske det inte riktigt passar in? Blir totalt off, kanske till och med ointressant för er som läser? Så därför sitter jag just nu och klurar på att dra igång en blogg till, en träningsrelaterad blogg. Fast jag har ingen aning om jag har orken, tiden, lusten att lägga ännu mer tid i bloggland… För det tar tid det här, även om det kanske inte syns...

Och eftersom jag gillar input så kan jag inte låta bli att fråga er, vad ni tycker. Om jag börjar pumpa in en massa träningsgrejer här? Om jag skulle få för mig att köra dubbelt, hade ni ens velat, orkat, känt för att läsa båda, eller vilken helst om ni skullat välja? Eller om jag kanske ska lägga ner mitt dravvel här och bara leka fitness?...  Tacksam för era åsikter. Medan jag spånar vidare... Tjing för nu!

8 kommentarer:

  1. För min del får du himlans gärna köra träningsinlägg här! Men om du själv känner att du vill separera de två är det också ok - jag skulle även läsa träningsbloggen. MEN - sett ur prespektivet tidsåtgång kanske det blir för mycket att hålla igång två bloggar??? Du får så klart inte lägga ner den här fatta´ru väl :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller nog med Rosen jag. Kör allt här och låt denna bloggen få spänna över hela ditt liv. Det tar ju sådan tid att blogga så jag skulle nog helst själv gjort så. Kram

    SvaraRadera
  3. Kör gärna träningsblogg här och om du vill eller dina läsare vill så går det att ha flera sidor i en blogg. Bara för att dela upp tillvaron lite. /K

    SvaraRadera
  4. Läser gärna om träning och allt möjligt annat som du skriver om. Kul att få inspiration. Kram

    SvaraRadera
  5. Nu blir jag nyfiken!? Vad ska du hitta på tro? Jag har inet glömt ditt erbjudande om prova på träning men jag har varit förkyld och så och har lite svårt att få ihop vardagen med jobb och grejer. Hör av mig när jag känner att jag är på g!

    Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  6. Jag läser gärna om träning här och om du bestämmer dig för en träningsblogg så kommer jag att läsa den också. Jag har själv börjat springa så jag läser gärna om träning!
    Kram Kati

    SvaraRadera
  7. ..du kan skriva om precis vad DU vill här i din fina blogg - jag och garanterat alla andra - ja vi läser om allt DU väljer att skriva om!!! DU har tagit dig plats i bloggvärlden - den är din - och BARA din - du gör vad du vill med den - vi som läser - jag loooovar - vi följer dig vart du vill! Det är just allt du skriver som är intressant att följa med dig på - du har en fantastisk självdistans som jag är lite avundsjuk på och jag är övertygad om att alla som läser hos dig är det också - du skriver och är på ett sätt som ...ja vad ska jag definiera som annat än DIG - DU! Oddmollygalen som jag själv är skulle jag säga MOLLY rakt av!!! Du själv - ingen annan - fristående - från allt och gudomligt stark som egen individ och människa! Hade jag fått ett uns av vad du visar här..ja då hade jag varit SÅ glad för mig också - MEN nu kan och är jag bara glad för dig och det just du för för mig och alla andra varhelst du själv önskar!//Sanna

    SvaraRadera
  8. Tusen Tack för er respons!!! ag har fortfarande inte bestämt mig för om det blir en blogg till med ara träning, känns kul men så är det det här med tidsåtgången det kräver... vi får se... Kram!

    SvaraRadera