Powered By Blogger

tisdag 9 oktober 2012

Om konsten att vilja visa fint men inte få till det, alls

Jag tänkte vara lite konstnärlig. I syfte att visa upp finfoto på kudden och tallriksunderläggen jag vann på gymet igår. Så jag släpade ut sakerna i parken fören stund sedan. Medan solen var framme och kastade ganska mjuka kvällsstrålar omkring sig. Kanonförutsättningar, det är ju helt omöjligt att misslyckas, tänkte jag. Jag tänkte fel, fetfel, för finfoto, no way! Snarare något mischmasch av okunnig klumpighet och patetisk pinsamhet. Men! För att damerna F och L ska få sina sinnen stillade så visar jag i alla fall… ;o) Bilderna: 




Konsten i det här fallet ligger i det löjeväckande att jag en gång i tiden fotograferade alla prylbilder, och det var mååånga, till julkatalogen för ett stort köpcentra. Inte bara ett år utan två… plus ett gäng tidningar med saker i till dem däremellan... Vilket bevisar att man inte kan leva på gamla meriter… :o) Fast nu är det i alla fall visat även om sakerna från butik Linnea tyvärr inte alls kommer till sin rätt här… Fast! Jag har lite tankar om att ta mig dit någon dag, till deras butik, och då får jag se till att revanschplåta… Försöka! revanschplåta… Tjing!   

4 kommentarer:

  1. Jag tycker i alla fall att bilderna är fina! Och sakerna med! Grattis! K

    SvaraRadera
  2. Fin kudde och tabletter!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för visningnen, allt är fint, både bilder och vinster ju! Klem

    SvaraRadera