Powered By Blogger

söndag 28 oktober 2012

Dagens - en klenis som premiärgick nya jeansen


Vit tunn och väldigt skrynklig blus – Braez, kofta – Odd Molly Timeout wrap cardigan, dark blossom, mörkblå jeans – G-star Raw Lynn skinny (nyadopterade och de jag skrev om igår), halsband made by Maria, bälte – urgammalt som jag grävde fram ur en låda idag, handledsvärmare – Odd Molly Aguarana sleeve warmer, dark grey, jacka – mörkgrå Odd Molly parker coat (som den kanske heter…), sjal – Odd Molly Cascais, multi, svarta pjux – Primeboots.

Lyckades som synes släpa mig ut med vovvarna. Och maken. Soligt men kallt och definitivt supernajs med luft. Och ljus. Fast shit vilken klenis jag är, blev helt utsjasad av den lilla turen på en dryg timme. Men innan jag kraschlandar i sängen igen ska jag passa på att svänga ihop någonslags mat. Liiite trött på att leva på snask och skräp… See you! Kram för nu!

6 kommentarer:

  1. Ja idag var det ljuvligt ute!
    Vad bra med maten; då blir Gunnarsson glad. =)

    SvaraRadera
  2. Vilket skitsnyggt bälte!!! Gammalt står det, har du koll på märke på det? K

    SvaraRadera
  3. Krya på dig din stackare! Vad seg din förkylning är...
    Fin är du som vanligt! Både coolt och snyggt!
    Kram

    SvaraRadera