Powered By Blogger

torsdag 11 oktober 2012

Dagens - som har varit på stadsutflykt...

... och andats kylig men väldigt solig höstluft, spanat lite inredningssaker, ganska oväntat men i alla fall... Och velat runt på Ica i jakt på vad jag möjligen är mest sugen på att svänga ihop till kvällsvard, det blev räkor och durumbröd, fast jag ångrar nu att jag inte plockade med mig pepparkakorna också... Och pratat med en människa från förr, fyllt på pengar på mitt tågkort, andats ännu lite mer luft, för att få distans till kobbiga saker, liksom. Och provat några grå plagg ur Spiras höstkollektion, som ni får se lite senare för nu är det vovvenad på gång... Iklädd:


Blus - Odd Molly Anglais nånting, kofta - Odd Molly Timeout cardigan, dark grey, sleevewarmers - Odd Molly Aguarana, multi, jeans - Please, pjux- Neosens. Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer: