Powered By Blogger

söndag 21 oktober 2012

Dagens - mischmasch & det jag inte vågat


På tal om klädstil... eller snarare intestil... så har jag noll koll på hur det blev detta okontrollerade mischmasch idag. Eller nu ljög jag för det vet jag visst; jag fick ett ryck att jag skulle göra det jag inte "vågat", att prova Dishen. Och som jag befarade så är den en bra bit för stor, men i syfte att ändå känna in om jag kan/vill ha den så fick den stanna på.
Sidan om den hängde kappan, bortglömd och surmulen för det så därav dess luftning. Samma sak med sjalen. Och resten fanns framme sedan gårdagen. Intresseklubben antecknar... :-) Nu vankas shoppingutflykt i annan stadsdel. Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Å Dishen - brottarsnygg så jag hoppas att den inte är jätteförstor utan kan funka ändå?
    Kram snygging!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gränsfall men jag låtsas att den passar har jag bestämt. Det tråkigaste är att den blev så lång... Jaja, får väl hålla span på den i mindre size men använda de jag har under tiden. Kram!

      Radera