Powered By Blogger

torsdag 18 oktober 2012

Troligen min allra bästa swapp, ever


En väldans fin men dock för stor Molly åkte norröver och genom ett trippelbyte där hamnade så denna istället i min ägo. Odd Molly Patchwork jumper, vintage white. Ord känns överflödiga... skulle kanske i så fall vara att det finns lite rosa insprängt i den, som inte riktigt framkommer här... Men jag gillar det. Gillar den. Och snart ska det på tv pratas om hur man undkommer höstdepp. Ganska bra det också tror jag, välbehövligt. Så dagen känns liksom lite räddad... :o) Take care därute. Tjing!

14 kommentarer:

  1. ÅH, så fin den var på dig! Supersnygg!! Nyfiken på vad du fick swappa för att få tag i den vackra. Har fingrat på den i butiker men tycker den är ganska dyr men kanske man slår till på en eventuell REA ;-)
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bytte med en finklänning. Som var svårt att släppa men hellre nåt som passar och används, kanske dags att jag börjar inse att finklänningar INTE är jag... ;o) Kram!

      Radera
  2. Uhhh - MUMS! Så lækker den er!
    Synes da ikke den er for stor?? Den må jo gerne sidde lidt løs og så er den super fed til dine jeans der :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nej denna är inte för stor, klänningen jag bytte med var däremot för stor. Kram!

      Radera
  3. Så vansinnigt snygg!! Vilket bra swap, sitter som en smäck på dig!
    Eftersom jag inte varit i en enda butik på väääldigt länge så har jag bara kikat på produktbilderna.Å just den där har sett lockande ut, dock inte priset..
    Får väl börja sälja på T igen kanske! Deppa på hösten är nästan var o varannan som gör, så det är ju bra med lite tips.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Ja den är väldans dyr, provade den i Köpenhamn fast i andra färgen, blev lite kär redan då men priset :o( Det har varit lite segt att sälja på T, i alla fall för mig men jag ska också göra ett säljryck där snart. Jag behöver ju både pengar och plats. :o) Kram!

      Radera
  4. Jättefin och cool. Swapa är det bästaste!

    Höstdepp ja vad göra? Du kan t ex komma till min byhåla den 1 nov så går vi på detta:
    https://www.facebook.com/events/207073182759652/

    Och bufféar och Wallinar.
    För nog är väl lite flärd ett bra botemedel? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tål absolut att tänkas på... inte alls omöjligt att jag kan komma och våldgästa då, ska kolla och så hörs vi. Kram!

      Radera
  5. tusen tunnor grattis till den superswappen! Så himla bra gjort.
    kramar
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you! Jag är helnöjd. :o) Kram!

      Radera
  6. Supermega grattis till den swappen, Pathwork jumper är fantastisk. Vill helst ha den varje dag och dygnet runt nu när snön landat här uppe hos mej/K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, så du har också den. Kul! Fast pinsamt att jag ännu inte hittat till din blogg... :o( Dags att ändra på det... Kram!

      Radera
  7. Aldrig fel med swapp. Urfin! :) Jag har med hämtat ett paket med just ett swappat plagg idag. Hade velat byta mot samma plagg men i mindre storlek men det verkade svår så jag gav upp. Bättre med ett annat plagg i rätt storlek som används än ett i fel som bara hänger i garderoben.

    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller absolut med! Jag har alldeles för mycket som inte passar men som jag har svårt att släppa, dags att tänka om för det är ju kul med nytt man kan använda. Kram!

      Radera