Powered By Blogger

fredag 26 oktober 2012

Dagens – som inte tänkte på att ta hänsyn

Det har varit sängläge tillsammans med hosta, huvudvärk, feber och snor för min del idag. Ganska trångt om utrymme att andas med andra ord. :o) Så på sätt och vis var det därför ganska skönt att hundarna behöver ut och röra på sig lite då och då. För eftersom mr Make också mår i klass med mig så har vi dels skiftats om och dels tagit en tur tillsammans. Då vi även passade på att köpa hem allra bästa sjukmaten (pizza) och knäppa av en dagensstassbild på moi…


… eller två blev det som synes. Jag kunde nämligen inte välja mellan pest och kolera och därför kryddar jag till det med både och. Kunde ju faktiskt ha tagit hänsyn och besparat er min deprimerande uppenbarelse fredagskvällen till ära…Och skippat att kasta ut någon bild alls. Men tänkte inte på det… Sorry :o) Nu: tillbaka till min miserabla synd-om-tillvaro i bädden… Fast Johnny Depp gör den lite skojsigare i alla fall... Genom sin närvaro på tv :o) Take care & Kram!

2 kommentarer:

  1. Vad är det för sjal? Skitsnygg!

    SvaraRadera
  2. Det är Odd Molly Sechura triangular knit scarf, multi. Från denna höstens kollektion. Kram!

    SvaraRadera