Powered By Blogger

tisdag 22 november 2011

Adventsljusstaken – the avslöjande


Japp, den här blev det. Min klara favorit efter gårdagens stakespanande genom ruta. En silvrig böjd sak med 15 små lampor på. Snudd på omöjlig att fotografera i sin helhet i sunkigt ljus, men det är den som står längst fram på den andra bilden i mitt tidigare inlägg om ni undrar.
Jag gillade den för att den är stilren och inte skriker jul lång väg. För eftersom jag är en snål jäkel och gärna vill ha så mycket valuta för pengarna som möjligt så tänkte jag ha den framme till mars, kanske till och med april, eller så... :o)
Det var allt för nu. Hoppas ni har en bra kväll. Take care, Kram, Kärlek & Respekt!

5 kommentarer:

  1. Jamen det är ju precis en sån som jag har införskaffat :) Bra val ;)) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har en adventstake med änglar på köksbordet året runt bara för att jag gillar den :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du såg möjligen inte ljusstaken som stod i matsalsfönstret här - både när vi grillade i somras och på kockmiddagen ;)
    Inte tänd dock men ändå;)

    SvaraRadera
  4. De är jättesnygga! Vill också ha en sån, men kan inte kasta en fungerande... Hoppas någon går sönder snart :-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Odd me: haha… vad kul. Och vad bra smak vi har… ;o) Kram!

    Frösötös: jag gillade en som fanns med änglar också men den sa mr Make blankt nej till, annars hade den också fått bo här, och varför inte året runt, jag har enslags tygängel som står farmme jämt, fast att den är så kallat julklassad… :o) Kram!

    Helen: haha… nä det gjorde jag inte men gissar på att det kan vara en likadan?… :o) Kram!

    Oslotigern: haha… jag hade ju sådan tur att min, enda, hade gått sönder. Kanske att någon av dina, rimligast den du tycker minst om, råkar trilla ner på golvet och gå sönder… För sådant händer ju hela tiden har jag hört… ;o) Kram!

    SvaraRadera