Powered By Blogger

tisdag 29 november 2011

Och vad var det i skogsjulklappen då?...


Och jag som aldrig ens skulle komma på tanken att köpa en julrelaterad krans av något slag blev till och med så exalterad över denna lilla halmsak, som var vad som fanns inuti pappersomslaget i skogsjulklappen, att den åkte upp på ett av skåpen i köket på en gång.
Om någon tycker att det är en jäkligt märklig placering så håll käften. :o) Japp, jag har stulit det citatet från coolaste donnan Linda… Because I like it! :o)

Är det någon som istället undrar var mitt utlovade recept på saffranspannkakan har blivit av så kommer det imorgon. Det på grund av att jag inte har hunnit få ihop det ikväll som jag lovade, eftersom det istället har varit, och är, en massa annat fix för att få iväg maken till Indien… :o)

Så nu återstår det bara att säga tack & hej, gonatt och Kram för mig här för idag!

4 kommentarer:

  1. Fin julklapp och vadå märklig placering! Finns inga såna;) God natt och kram!
    (Och hälsa Indien-fararen att han ska ha det jäkligt bra där!)

    SvaraRadera
  2. Jag har kompisar som spikat upp ljusstakar på sidan av fönstret, så nej inte ett dugg märkligt =)

    Och hoppas Maken får det bra i Indien och du här hemma.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Inte det minsta märkligt, det gör jag varje år, halm och skåp passar ihop. Saffranspannkaka a la Josanne får det bli på lördag.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  4. Tack tack, då låter jag den få stanna på köksskåpet hur skumt det än ser ut… ;o) Massa Kram på er!

    SvaraRadera