Powered By Blogger

tisdag 22 november 2011

Såld på adventljusstakar – vilken blir årets?

Jag är inte speciellt julig. Inte ett dugg julig för att vara helt ärlig och exakt. Saken är att jag inte ens firar jul. Alls! Snudd på ett julbord som vi bjuder min mamma på under juldagen… Men det finns en julrelaterad sak som jag ändå bara liksom måste ha. Eftersom jag tycker att det är väldans fint…

Jag är såld på adventljusstakar. Men förra årets har bestämt sig för att gå i pension så därför måste en ny nu införskaffas. Var och skyltfönsterspanade igårkväll. Attans vad många det finns. Och i en uppsjö av vitt skilda modeller:
 


Fast jag lyckades ändå fastna för en av dessa. Så ett av dagens projekt blir att shoppa den. Tror jag… För jag kan ju vela till det , ändra mig och välja en hel annan när det väl kommer till kritan…
Så därför frågar jag er; vilken tycker ni är finast? Fortsättning följer… Kram på er!

5 kommentarer:

  1. Här finns en till som inte är någon sucker för att julpynta... hehe. Men det lilla jag fluffar till inför jul, föredrar jag ☆ ★ ☆ ★ i fönstrena, istället för stående adventsstakar.
    Väntar med spänning på shoppingresultatet :-D

    SvaraRadera
  2. Åh, det är svårt...jag gillar mycket ljus och så får den gärna vara lite homemade.. Beror på var den står mest.

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Jag har slagit till på en båge med små lampor för det passar i mitt vardagsrum. Kanske du har gjort den med :) Kram

    SvaraRadera
  4. Men oj vad mycket fint!! Jag har hemmet fullt så behöver ingen ny, men där hade jag velat fönstershoppa. Inte alls samma utbud i Oslo :-(

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Tack för era kommentarer! Trots att jag slappat med att svara på dem så är de lästa. Massa Kram!

    SvaraRadera