Powered By Blogger

tisdag 15 november 2011

Om att ha trillat dit… och det på något jag bojkottar

Normalt dissar jag saker som alla andra gamar fett efter och bara måste ha. Anledningen? För att jag vill, kan och är så extremt jävliga infantil som tror att jag genom det är mer udda och speciell än genomsnittet… ;o) Men nu har jag tusan trillat dit. Och det genom att till och med ha förbokat, och idag fått hem:


Zlatans bok, en rekordsäljare enligt en artikel i Svenska Dagbladet som ni kommer till om ni klickar HÄR. Jag har klappat fint på den, vänt upp pärmarna lite försiktigt och smygläst ett par rader… Det får räcka för idag, av anledningen att jag vill att den ska vara länge…
För det här visste ni kanske inte men Zlatan är en av de personer, av alla i världen, som jag ärligt kan säga är någonslags idol för mig. Just varför det är så kan jag ta upp en annan gång, om ni vill veta…

Och vad är då chanserna att jag skulle gå på det jag ständigt bojkottar en gång till den här veckan… Alltså att jag kommer att jaga något som även alla andra vill ha?... Skitstora! För nu pratar vi om någonting som jag har så mycket drömt om och letat efter i flera år… Med en klar bild i huvudet av hur det ska se ut…
Men mer om det får ni veta på torsdag.. Om ni inte har lust att gissa redan nu, för jag älskar frågesporter, ju töntigre desto bättre...  

Men nu är det enbart God natt & Kram som gäller härifrån! Och Tack för idag. 

4 kommentarer:

  1. Jag sitter här lite trött och mosig i skallen och begriper ingenting! Men jag får ju veta på torsdag:) God natt och kram!

    SvaraRadera
  2. hahaha - du också! =)
    Skaffade den igår.

    SvaraRadera
  3. Fisig du är ;) Nu blir iaf jag JÄTTENYFIKEN!!!
    ha en fin onsdag i kylan/ klem

    SvaraRadera
  4. Tur att det aldrig är för sent att ändra sig :) Har ingen aning om vad det kan vara! Spännande! Kramar

    SvaraRadera