Powered By Blogger

torsdag 10 november 2011

För det är jag riktigt mycket värd

Efter en sunkig, tråkig, grinig och riktigt lång dag så tycker jag att jag är riktigt mycket värd en hel massa kalorier i en av de absolut godaste former jag vet:


Det gäller bara att skita i att ställa sig på vågen imorgon. Men det ska jag nog fixa… :o) Och nu ska det kollas på finalen av Robinson som komplement till frosseriet. Ja, jag vet att det redan har börjat för länge sedan men med en tv som är återspolningsbar så spelar det ingen roll. Eller rättare sagt det är bättre för då kan man spola förbi all segdragen reklam… Kram för idag! Ses imorgon!

6 kommentarer:

  1. Ojojoj, vad gott med pizza....
    Njut!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Fan vad sugen jag blir! I morgon kanske:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Men oj så nära du bor mitt jobb. I sig kan man inte boka tid till just mig men det går kanske att lösa väl på plats. Måndag och tisdag jobbar jag alla pass då vi har dropp-in. Tiderna hittar du på helsingborg.se. Hoppas vi ses!
    ;)

    SvaraRadera
  4. Absolut! Du är jättevärd och hoppas det är okej att jag skojade förut..
    kramar och ha en fin pizzakväll,
    L

    SvaraRadera
  5. Vad gott med pizza. Nu blev jag också sugen på det. Klart du är värd lite flottkalorier efter en sån dag. Hoppas idag blir en bättre dag

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Ja det var riktigt gott med pizza och humörupphöjande på köpet… så som bara fettkalorier kan vara… :o)
    Sanna: jag kollar upp tiderna och droppar in imorgon eller på tisdag. Kram!

    SvaraRadera