Powered By Blogger

söndag 6 november 2011

En lördagspromenad - fortsättningen

Här kommer då fortsättningen på gårdagens hårddokumenterade promenad. Vilket betyder den delen som förde oss genom skogen och vidare längs strandpromenaden, som tyvärr alldeles för snabbt drunknade i mörker och därför bara kom med på ett mindre hörn… Fast jag skippar orden den här gången och ger er bara bilderna rakt av, fast i kronologisk ordning som sig bör:
 


Hade hösten bara kunnat hålla sig så här… förutom mörkret möjligtvis, till det blir vår gång så hade det varit okej, eller i alla fall sisådär okej… Jaja, jag ska sluta tjata om hösten och mitt missnöje över den… Jag ska sluta nu! Promise!... Kärlek!

5 kommentarer:

  1. Ser ljuvligt ut - blir lite peppad att leta upp ett skogsområde att ströva runt i :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Vad härligt att få följa med på promenad. Håller med om att hösten kan vara härlig, minus mörkret. Jag som är morgontrött hinner ju knappt vakna innan det mörknar...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det ser härligt ut! Såna höstdagar tycker jag också är OK, även om jag med gillar vår-sommar SÅ mycket mer...
    Kram!

    SvaraRadera