Powered By Blogger

onsdag 9 november 2011

Om manlighet a la Yarnbard

Jag satt och tjatade stora hål i skallen på stackars Gunnarssonskan igårkväll när mr Make kom hem från jobbet. Iklädd sin gula Yarnbard. Vilket Linda ville se bildbevis på, så jag tog en bild på honom och mailade över den till henne. Nu hittade jag den på skrivbordet här i datorn. Och kan därmed inte låta bli att dela med mig av den med er andra också. Så varsågod: manlighet a la Yarnbard:
 


Och ett galet stökigt kök som ni får på köpet… Observera dock att han faktiskt har sprättat av den lila volangkanten längst ner… och därmed gjort den just manlig… eller vad säger ni?... :o) Hoppas ni har en bra dag därute! Kram för nu!

12 kommentarer:

  1. Det sjuka är väl att det ser helt naturligt ut på honom och han har ju till och med matchning med tishan! Nu väntar jag på byx-bild också;) kram!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, det är fantastiskt. Kan du inte maila den till Camilla Thulin. Madicken? don't think so :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Här är den !!!!
    http://www.chevalridsport.se/sv/ladervard/stubben-glycerintval-500-g.html

    SvaraRadera
  4. Coolt! Tycker det ser riktig manlig ut.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Han är bara för läcker..och minen säger allt!

    Hihi!

    kramar

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Tänkte just som Vivvi, en bild för Thulin och gänget.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  7. Allt klär en skönhet och inget missklär en apa brukade min mamma säga :)) Kram

    SvaraRadera
  8. Ja den var ju som gjord för honom.
    Sprättat bort volang? Händig då också alltså.=)

    Här märks den där sortens manlighet mest i badrumsskåpet; sambon har bra mycket fler krämer än jag;)

    SvaraRadera