Powered By Blogger

onsdag 9 november 2011

Därför bara måste jag göra lite reklam

Anna var en av dem som skänkte saker till auktionen för Lenas katthem. Saker från hennes webbshop Hov & Tass, som ni kommer till direkt om ni klickar HÄR.


Idag tog jag mig tiden att kika igenom den lite mer ordentligt och ojoj... här finns det riktigt feta risker för att den här tanten kommer att ruinera sig. Ordentligt! Och väldigt stora chanser att djuren kommer att få fler julklappar än de sammanlagt har fått hitintills under hela sina liv.
För så mycket fina grejer till allt från hästar, hundar och katter till smådjur och vildfåglar. Och det till riktigt schyssta priser. Så därför bara måste jag göra lite reklam om hennes sida. Vilket jag har gjort nu. Så Kram för den här gången!

3 kommentarer:

  1. Det gjorde du rätt i. Jag hittade ett gäng saker vi förbrukar i hög takt här hemma månadsvis som jag fortsättningsvis kommer beställa härifrån istället. Kram och tack!

    SvaraRadera
  2. Ja min lille julklapp växer och går upp i vikt så då får väl jag också in och kolla =)

    SvaraRadera
  3. The Queen…: vad kul att du också gillade webshopen! Roligt att kunna tipsa! Kram!

    Helen: kolla inte för mycket bara, kan bli dyrt… ;o) fast å andar sidan lär julklappen vara värd allt och lite till… :o) Kram!

    SvaraRadera