Powered By Blogger

måndag 28 november 2011

Veckan med Muffin Rubin – del 3: tema sovplatser

Jag glömde ju helt bort att lägga ut Muffins Rubin numera obligatoriska söndagsinlägg igår, illa illa… men det går ju som tur är att åtgärda så här dagen efter… Den här veckan avhandlas sovplatser, och precis som våra andra fyrbentingar så har hon sina trogna favoritplatser.
Som är i fönsterkarmar, antingen ensam eller med sällskap av Smilla vit:


Eller i djursängen som hon oftast är snabbast med att lägga beslag på:


Men! Under veckan som nyss passerade så har hon även hittat ett lite mer avancerat ställe att inta sin skönhetssömn på. Eller rättare sagt i:


En riktigt skojsig sovpalats, tack vare en slarvig husse… Och det var allt från Muffin för den här gången. Men hon återkommer med mer på söndag. Kärlek!

3 kommentarer:

  1. Kommentar på mailen från Pia:
    ”Jag undrar var du har köpt den där fina kattsängen? Jag skulle väldigt gärna vilja ha en sån till min katt.”

    SVAR: jag köpte den i Helsingör för ett par år sedan. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad butiken heter men det var ingen djurbutik utan en butik som säljer inredningsprylar. Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig… :o(
    MEN! Om någon annan vet var det finns kattsängar av det här slaget så får ni supergärna hojta. Kram!

    SvaraRadera
  2. Nä nu kan ni ju inte slänga den lådan ;)

    SvaraRadera
  3. Helen: nä eller hur… och så fick ju mr Make lite rätt i sitt stökbeteende, attans… ;o) Kram!

    SvaraRadera