Powered By Blogger

torsdag 24 november 2011

Dagens – som väderanalyserar en smula

På exakt det här datumet förra året landade den första snön här i min lilla del av Skåne. Nu råkar ju snö inte vara något som jag gillar. Alls! Men frågan är ändå om det faktiskt inte är en aning bättre än den här förbannat mörkgrå dimman och det ruggigt fuktiga som går in i märg och ben.
Det extremdeprimerande som är exakt vad vi har att knalla runt i här i detta nu.



















Fast med snö kommer ju ännu mer kyla, en annan kyla visserligen men en som även känns i hela skelettet… Fast det spelar ju liksom ingen roll hur mycket jag än sitter och väderanalyserar här för det blir som det blir i alla fall...  
Så över till disk och tvätt istället. Kram på er för nu! Hoppas ni får en bra kväll.

3 kommentarer:

  1. Man blir som en zombie i det här vädret tycker jag! Lite snö och lagom kallt får det gärna vara och solsken! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha snö nuuuuuuu. Blir ju så mycket ljusare då
    Kram
    /vivvi

    SvaraRadera
  3. Odd me: eller sommar igen… ;o) Kram!

    Vivvi: och man blir nog faktiskt lite piggare då också har jag börjat ana… av ljuset. Trots att jag hatar snö… Kram!

    SvaraRadera