Powered By Blogger

onsdag 23 november 2011

Span blev klick & vet någon var den andra finns?

Jag skulle egentligen bara titta för att tota ihop en lista över Mollysar att hålla reaspan på när prislapparna dyker ner till 50%. Men jag råkade ändå klicka. På:
 

Gosee short dress, lite grey mel

Joråsåatt, dess ankomst kommer att innebära att jag sitter och trycker på Goseen i alla färger… Inte lika galet som det låter om jag får säga det själv eftersom dessa små dressar är de mest använda plaggen här just nu. De och en annan mjukis som jag också gärna vill knipa på rea i en färg jag inte har:

Imprime tunic, indigo

Fast den har jag inte lyckats lokalisera någonstans. Någon som vet var den finns, i storlek 2? Nu ska jag fortsätta att knåpa på min lista en stund till… Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Den finns hos Minzo men vet inte om den är på rea. Kram

    SvaraRadera
  2. Odd me: tack snälla! Jag har ändå tittat hos Minzo men jag måste ha missat den… Får kolla igen i eftermiddag när jag kommer hem. Kram!

    SvaraRadera