Powered By Blogger

onsdag 23 november 2011

Dagens – som slog till på lite mer & en viktig länk

Som om inte må-förkylningskass med muskelbortfall i hela kroppen och ett huvud som inte fungerar skulle räcka, så slog jag till på lite magsjuka idag också… :o( Jag har nog aldrig tidigare fått så mycket av sådant här, trots allt smått, men ändå deckande skit sammanlagt i mitt liv som jag har råkat ut för under det här året. And I hate it!!! Men för att inte helt och hållet förvandla den här bloggen till en sjukstuga så får ni en dagensbild, som trots taskighet, kapat huvud och bortsprungna ben får stå bevis på att jag trots allt lever i alla fall…
 


… och trots allt har det jäkligt bra. Till skillnad från många andra, inte minst i vårt eget land... Vill ni veta vad det är jag syftar på så klicka er in till Molly-holic HÄR. Vilket jag tycker att ni ska göra även om ni inte undrar vad jag anspelar på eftersom det är ett riktigt viktigt inlägg... Kram för nu! Var rädda om er därute.

13 kommentarer:

  1. Wilma är en perfekt kompis när man är lite risig. Snygg och skön på samma gång! Kram

    SvaraRadera
  2. Förlåt jag såg fel! Det var Imprime top de hade inte tunic :( Sorry!

    SvaraRadera
  3. Hej igen :P Kände mig lite dum när jag sa fel så jag gjorde en liten efterforskning! Har hittat den i Odd Mollys webshop finns i alla storlekar men ingen rea. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Men stackare! Tur du har en fin Wilma att dega runt i :-) Tack för bra och viktig länk!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Din stackare som blivit sjuk igen. Hoppas du kryar på dig snabbt!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Usch! Krya på dig stumpan! Kram

    SvaraRadera
  7. Trist med sjukor!
    Och trist att skivsigneringen är inställd på lördag (men det tycker jag var ett mycket klokt beslut)
    Vi kan väl höras för är du sjuk ska vi kanske ta en annan dag att ses?
    Kram!

    PS Trivs alldeles utmärkt som psyksyrra! =)

    SvaraRadera
  8. :( hoppas du är bättre nu.

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Odd me: men vännen INTE ska du ha dåligt samvete!!! Fast tusen tack för tipset! Jag glömmer alltid att kolla Odd Mollys egen webbutik, korkat nog… Men nu vet jag och hoppas den finns kvar när det vankas rea… :o) Kram!

    Oslotigern: ja Wilma gör misären lite drägligare… ;o) Kul du gillade länken! Kram!

    Hilde: tack söta! Jo det är bättre idag. Kram!

    Linda: tack darling! Bättre idag tack och lov. Kram!

    Helen: tycker också det var ett bra beslut. Maken har lite kontakt med honom… och som sagt så träffar vi er gärna i alla fall, om ni kan och vill… Kram!

    Bina: tack snälla! Och japp, det är bättre idag. Kram!

    SvaraRadera
  10. Ah vi är på lördag ändå för det var ju evigheter sedan vi sågs!
    Jippi det ser vi fram emot!

    Jag tar med lokaltidningens rescention ifall herrarna vill ha den och ni vill förmedla den.
    Ni har väl inte KB i din stad?

    SvaraRadera
  11. Helen: om du menar KB som i rockklubben i Malmö så har vi inte det… Ja ta med den om du kommer ihåg det. Och kanske boken också, som jag roffade åt mig på kattauktionen… så får du ett presentkort i utbyte… :o) Kram!

    SvaraRadera
  12. Med KB menar jag Kristianstadsbladet - Skåne sämsta tidning. =)
    Absolut boken är redan i väskan.

    SvaraRadera
  13. Helen: sorry att behöva rätta dig här… men Skånes absolut sämsta tidning heter Lokaltidningen… ;o) Kram!

    SvaraRadera