Powered By Blogger

lördag 26 november 2011

TÄVLING: gissa rätt på hatten & vinn en aktuell cd


Denna bild är tagen 2009, under en releasefest för ett band som då släppte sin första platta. Japp, det är jag på bilden… (strax innan jag blev Mollyfierad och därav att det inte figurerar ett enda plagg av det märket, för första gången ever i den här bloggen :o)...) så den frågan handlar det alltså inte om här och nu… Utan om hatten jag har på skallen…
En ”lite märklig mössa” som är aktuell igen, på en annan, ”lite mer involverad” person och därför på bilder som figurerar i samband med att samma band i veckan släppte sin andra cd.

Så min obskyra lilla tävling handlar rätt och slätt om vilket band jag pratar om? Gissa rätt på det och du har chans att vinna deras sprillans nya platta. Ledtråd:


Hatten i dess aktuella sammanhang

Ni har på er fram till onsdag, den 30 november klockan 20.00 att vara med och tävla. Strax därefter drar jag en vinnare som meddelas här och som sedan får plattan hemskickad till sig via Posten. Take care, Kram, Kärlek & Respekt!

13 kommentarer:

  1. För enkelt stumpan! Jag har redan köpt CD:n dessutom:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Linda: för enkelt för dig... som har en Hitlerwannabie på ditt omslag... ´;o) Mitt ex är utan mustasch... :o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte men måste ju gissa på Von Benzo :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. hehe gissar på samma som Frösötös! Von Benzo

    SvaraRadera
  5. Ja, som alla andra blir min gissning Von Benzo:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Von Benzo såklart! Det är samma hatt alltså?
    Jag har också köpt den så nån annan kan få vinna.=)
    Men när du lottar ut en date med densamme så kommer lilla Myran att stå först i kön eftersom den blev inställd idag ;)

    SvaraRadera
  7. Kastar mig in med "gissningen" Von Benzo! Kram!

    SvaraRadera
  8. Hemkommen igen och gissar på Von Benzo :) Kram

    SvaraRadera
  9. Jag ska fan vara med och tävla i alla fall! Vet en som skulle bli själaglad över att få den i julklapp! Så en vild gissnig, KAN det vara Von Benzo;) Kram!

    SvaraRadera
  10. Haha Linda jag ska skriva detsamma =)
    Jag vet också en alldeles speciell barnvakt som skulle hoppa av lycka!

    SvaraRadera
  11. Jag har ingen anning :) Men gissar som alla andra på Von Benzo...

    Kram

    SvaraRadera
  12. Åh, skulle GÄRNA vinna Von Benzos cd :) Kram Linsan

    SvaraRadera
  13. Hej hopp! Nu stänger jag ner utlottningen och drar vinnaren om en liten stund. Återkommer under kvällen med vem det blev... Kram!

    SvaraRadera