Powered By Blogger

måndag 14 november 2011

Odd Molly prespring 2012 finns nu att förboka

Bina tipsar om att Prespring nu finns nu att förboka på CountryDreams. Och såklart kastade jag mig in på studs. För att hitta en massa fint. Till exempel…



























… dessa som jag hitintills håller som de jag är mest nyfiken på. Men den här gången ska jag inte panika iväg och klicka på ett enda plagg. Den här gången ska jag hålla mig iskall, vänta till kollektionen anländer irl och prova innan det eventuellt blir något shoppande. Och med tanke på att leveransen är beräknad att landa första veckan i december så känns det som en väntan jag kan stå ut med… Kommer ni att förboka något eller väljer ni också att avvakta?... Kram!

9 kommentarer:

  1. Här avvaktas med! Känns helt bisarrt med vårkollektion innan det hunnit bli vinter! Sen är jag inte helt kompis med CD och deras leveranstider och handlar nån annanstans i stället. Långsint som jag är;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag ligger lågt....får se om det blir något överhuvudtaget!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Koftan har jag slagit till på! Resten får vänta! Kram

    SvaraRadera
  4. Känns som det kan sammanfalla med en planerad fika i början av december metropolen, tänker jag =)

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Ajajajaj vad jag inte kunde låta bli, den blå långa klänningen och jag ser just nu i din blogglista att skönaste Katinka har den på bilden där. Får väl bli mattes julklapp från Otto eller nåt.
    Sedan är det ju knäppt med prespring redan nu även om vädret är väldigt mycket prespring här idag.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  6. Kommer inte att förboka något då jag kommer vara en tjockis då så jag får bärga mig :-D

    kram

    SvaraRadera
  7. Den klänningen klickade jag hem. Galet tidigt men den ser verkligen helt underbar ut, så jag kunde inte vänta.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Håller med dig om alla fyra plaggen :-) Så fina!
    Men jag tänker vänta...
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Jag ska också vänta... Har inte sett något som måste skaffas. Den magnoliafärgad maxiklänning, som kanske kommer i springkollektion, är den enda jag är sugen på. Känns lite konstigt. Jag tycker, att nästan alla pre-spring plagg är bara nya versioner av tidigare modeller... Förra vårkollektionen blev ganska dyr för mig, nu är jag så nöjd, att jag får ingen "vill-absolut-ha" känslor. Kram!

    SvaraRadera