Powered By Blogger

onsdag 30 november 2011

Och i dagens paket nummer 2 fanns…

… min superfina vinst från utlottningen som söta Doktor Molly hade i samarbete med Nordljus alldeles nyss. Fast det tog en bra stund innan jag fick öppna det…



… eftersom Smilla katt blir heltossig så fort det figurerar snören i huset. ”Det är för helvete mina snören”…ser hon ut att tänka när hon går loss på dem med samma frenesi som en iller på speed. Och hon blir fett bindgalen och långsint sur när man snor dem ifrån henne. Vilket jag gjorde efter ett tag. Och fick fram denna sötnos…


… Lucy Rasberry sjal från Lucky Lina som det var komplett omöjligt att få på bild i mörkerhelvetet så att den kom i någonslags rättvis färg- och snygghetsdager. För den är sååååå mycket läckrare irl än vad det ser ut här. Är ni nyfikna på hur den ter sig egentligen så är det bara att klicka HÄR
Men känner jag mig själv rätt så kommer den att skylta förbi på en hel del dagensbilder framöver så visad lär den ändå bli... Because I väldeliga love it! 

Nu ska jag ladda lite för dragningen i min utlottning av ”den hemliga cd-skivan”… ;o) Ska se om jag kan få något djur till att dra en lott… Får rota igenom matförråden efter en muta av något slag först kanske… 
Har ni glömt att tävla så har ni fortfarande en timme på er. Peace and out för nu!

7 kommentarer:

  1. Så fin den är! Grattis än en gång!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Hallå igen! :-D Kan man få det där saffranpannkakereceptet nångång? Jag är så sugen som bara den...

    kramar!

    SvaraRadera
  3. Håller med Lingon! Recept nu! Pronto! Och sjalen står det ditt namn på:) Kram

    SvaraRadera
  4. Tack tack! Men inte hetsa en gammal människa så på det jäkla sättet som ni två ungdomar gör nu... Åldringen kan ju få en hjärtinfarkt för attsingen... ;o) '
    Men recept kommer, om en stund! Kram!

    SvaraRadera
  5. Vad kul att den blev så bra!!! KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt scarf. Vi har fått samma typ av paket i dag, samt samma hjälp med paketen:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Dr Molly: ja jag är superglad för den! Massa Tack och Kram!

    Hilde: hihi… jag visst är det kul med finaste hjälpen att öppna paket… :o) Kram!

    SvaraRadera