Powered By Blogger

tisdag 29 november 2011

Dagens – som har varit i skogen och hämtat julklapp

Ja det är faktiskt helt sant… Jag, mr Make och hans geocachkompis R har varit ute i den djupaste skogen och hämtat julklappar. Jag inte helt skogsvänligt klädd:
 


Bildbevis på den galenskapsturen kommer lite senare. Efter att jag har varit ute med hundarna och styrt upp lite packning till herr G, som är och jobbar nu och som ska iväg till Indien imorgon förmiddag och som givetvis inte har packat ett skit. Så vill jag vara gräsänka, ha en vecka på mig att röjja fett i lägenheten och kasta onödigt skräp så får jag nog se till så att det blir packat… :o) Kram på er!

4 kommentarer:

  1. vilken lyckost som ska till Indien. Ni får det nog super hemma med.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hilde: ja snacka om att jag är grymt avis… Men jag försöker glädja mig med att jag får världens chans att röja här hemma utan någon som vill spara på allt skräp… :o) Inte Indien men det får duga… :o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja möjlighet att röja på egen hand är inte fy skam ;)
    Och så får du ju träffa mig och de andra på lördag.

    SvaraRadera
  4. Helen: och framförallt det sistnämnda ser jag sååå mycket fram emot. Röja är väl lite sådär kul... :o)Kram!

    SvaraRadera