Powered By Blogger

tisdag 1 november 2011

Dagens – som fixar på hemmaplan & bara säger A

Jag kunde inte hålla mig längre, så jag var tvungen att inviga dem denna dag, när jag mest bara fixar, donar och även lite allmänt lullar runt på hemmaplan:
 


Japp, the tossor! Magiskt sköna! Precis som Imprime tunikan. Så det må vara fulkombinerat som attan men en dag som denna så får komforten gå före. En dag när det saneras hushåll och när datumet plötsligt står på november. Som i avskymånad. Att jag inte kommer överens med hösten är väl ingen hemlighet efter allt mitt tjat om det, men vintern är ändå ett par snäpp jävligare. Och det är nu det börjar, i november…

Men! Jag fick ett riktigt roligt telefonsamtal i förmiddags som eventuellt kan betyda att den här månaden kanske trots allt kommer att bli den bästa det här året… :o) Nu är jag så elak att jag bara säger A utan att fortsätta… för det finns trots allt ett rätt så stort kanske med i bilden…
Men om det går som jag vill så lovar jag att avslöja. Förhoppningsvis redan i slutet av denna veckan, eller i början av nästa. Tjing för nu från tant hemlig… :o)

4 kommentarer:

  1. Superfin lullarstass! Och nu hoppas jag att ett par tossor ska bli mina :) Kram

    SvaraRadera
  2. Håller tummar å tår hela veckan nu för att du ska få som du vill, och att hösthelvetet får ett trevligt innehåll.

    Snygga tossor, ser gossiga ut!

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Spännande att höra vad som är på gång!!! Och supermysig dagens! Kramar

    SvaraRadera
  4. Vad spännande det ska bli att få veta vad som är på G.
    Kram

    SvaraRadera